Naar Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu Naar Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu

Naar Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Ferry

07 Oktober 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gister na de safari zo duf als wat teruggekomen in het hotel. Dat vroege opstaan hakt er wel ff in zeg. En was al niet helemaal fit  dus de twijfel. Bar of even op bed liggen. Voor het eerste gekozen en na 3 biertjes werd ik weer helemaal wakker. Goede keus gemaakt dus! Was voor mij ook een van de gezelligste avonden van de vakantie. En na 2 "springbokkies" zelfs nog gedanst op de bar. En na 3 laatste rondjes op naar de kamer.

Daar ging vanochtend de wekker en werd ik dus niet fit en erg slaperig wakker. Had een kater kunnen zijn, maar dit is toch echt even wat anders. Lijkt op een beginnend griepje. Gelukkig vandaag geen programma en reden we naar Johannesburg om door te vliegen naar Kaapstad. In de bus muziekje opgezet en zo veel mogelijk proberen te slapen. Erg lastig als je het dan weer warm hebt en dan weer koud. En als er tussendoor ook nog wat tussenstops worden gemaakt.

Op de luchthaven afscheid genomen van Peter, onze buschauffeur tot nu toe. Hij blijft in Johannesburg en de rest van de reis krijgen wij een andere chauffeur. Op de luchthaven snel wat aspirine gekocht en ingenomen, met de hoop dat ik me wat beter ga voelen.

De vlucht naar Kaapstad met South African Airlines duurde 2 uur en was wel goed vol te houden. Aangezien de groep in tweeen was verdeeld (3 kwartier later ging de andere helft van de groep), moeten we in Kaapstad even op hun wachten voordat we naar het hotel konden vertrekken.

Hopelijk morgen fitter!