Training werpt vruchten af - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu Training werpt vruchten af - Reisverslag uit Candidasa, Indonesië van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu

Training werpt vruchten af

Blijf op de hoogte en volg Ferry

21 September 2013 | Indonesië, Candidasa

Vanochtend vroeg opstaan. Viel niet mee na een gezellige avond op een prachtige locatie direct aan zee. Na het ontbijt de bus in voor nóg een soort ontbijt, hoewel ik hier alleen ben gegaan voor de zoetigheid van gebakken banaan en een bananenpannekoek.

Na het eten iets verder rijden voor de sportieve activiteit deze vakantie, en waarvoor ik al speciaal 4 maanden in volle training ben, het fietsen!Na de korte instructie hoe je moet schakelen en remmen (hallo! We zijn Nederlanders, dat weten we dus wel) op weg op de fiets. Nou moet ik toch eerlijk zeggen dat er van het aangekondigde 25km fietsen weinig terechtkwam. Het was vooral remmen, heeeeeeeel veel remmen anders gingen we veel te hard naar beneden. Alleen op de twee klimmetjes even echt moeten trappen.Onderweg weer veel van de mooie natuur en rijstvelden gezien. En genoten van de aanmoedingen van de locals en de high five van de vele kinderen die we onderweg tegenkwamen. Ook nog een tussenstop gemaakt in een traditioneel Balinees huis waar 20 mensen woonden.

Na het fietsen weer op voor de lunch en terug naar het hotel. Nu voor de keus, zwembad of bar (of allebei natuurlijk :D)