Schrik niet; Uitgehuwelijkt en kinderen... - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu Schrik niet; Uitgehuwelijkt en kinderen... - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu

Schrik niet; Uitgehuwelijkt en kinderen...

Blijf op de hoogte en volg Ferry

24 September 2013 | Indonesië, Pemuteran

Vanochtend na het ontbijt Lovina verlaten richting Pemuteran voor een niet zo'n lange rit langs de noordkant van het eiland. Eerste stop was een lokale balinese markt waar groente, fruit, vis, rijst en kip werd verkocht. Vooral de kippen waren even wennen, levend of nog vers in de "verpakking". Doe mij maar gewoon een kipfiletje van onze zaterdagmarkt, dat ziet er in ieder geval niet meer als kip uit. Als klap op de vuurpijl werd ik door de reisleider nog bijna uitgehuwelijkt aan een Balinese bankmedewerkster van 19, "I like you".Toch maar voor gepast :-)

We vervolgden onze reis richting het 4e hotel totdat we onderweg een basisschool tegenkwamen. Een onverwacht en spontaan bezoek dat begon met "aapjes kijken" van beide kanten. Uiteindelijk mochten we ook binnen de poort kijken en werden de kinderen steeds enthousiaster over ons en begonnen zelfs spontaan te zingen voor ons. Leuk om mee te maken, voor ons en ik denk ook voor hen.Vroeg in de middag in het volgende hotel en snel naar het zwembad. Wel zo veel mogelijk in de schaduw gezeten want het blijft erg warm in de zon. Halverwege de middag even afkoeling gezocht bij de airco in de kamer, eventjes bijkomen...