Finding Nemo - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu Finding Nemo - Reisverslag uit Pemuteran, Indonesië van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu

Finding Nemo

Blijf op de hoogte en volg Ferry

25 September 2013 | Indonesië, Pemuteran

Vandaag precies een week geleden kwamen we aan op Bali en over precies een week vertrekken we ook weer. Het einde van het rondtrekken is in zicht met alleen nog rit, met bezichtigingeb onderweg, naar het laatste hotel.

Vandaag zijn we de dag gestart met het passen van flippers en snorkelbrillen want we gingen snorkelen rondom het Mengajan eiland. Dit is de mooiste duik/snorkelplek van Bali. Sn het was inderdaad mooi. Kraakhelder water met daarin een stuk koraal.

Tijdens de snorkeltocht tal van gekleurde vissen gezien die in een aquarium niet zouden misstaan. Ook onze kleine vriend Nemo had zich tot tweemaal toe tussen het koraal verstopt. Genoeg te zirn onderwater hier.

Wat wel al sinds gisteren opvalt is dat het hier in de buurt van Pemuteran ontzettend hard waait. Op de heenweg naar het eiland was dat op zee nog niet zo te merken, terug des te meer. De golven sloegen in het kleine bootje waardoor we weer zeiknat aankwamen in het "haventje". Geen probleem overigens, binnen 2 minuten in de zon en de wind ben je zo weer opgedroogd en konden we weer met de bus terig om bij het hotel weer te genieten van het zwembad!