Voorbereiding - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Ferry Niekamp - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: planof

Blijf op de hoogte en volg Ferry

21 Augustus 2011 | Nederland, Vaassen

Nog exact 2 weken en dan zweef ik met het vliegtuig als het goed is al boven de VS, nog een paar uurtjes en zal dan landen in San Francisco.

Voordat het echt zover is, zit ik al een tijdje de reis wat voor te bereiden. Ben al vergevorderd in de reisgids, visa is geregeld, kaartje Alcatraz is binnen, kaartje voor Oakland Athletics vs Detroit Tigers is geregeld. De datum van 4 september kan mij nu niet snel genoeg dichterbij komen!

Ik ga hier proberen een blog bij te houden van alle activiteiten die ik tijdens de rondreis door Het Wilde Westen ga maken, misschien leuk om te lezen voor jullie, in ieder geval een handig geheugensteuntje voor mijn verhalen aan het eind van de reis.

Ik ga verder met aftellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vaassen

Het Wilde Westen

Recente Reisverslagen:

18 September 2011

Prachtige dag

17 September 2011

Honkbal en Amerikanen

16 September 2011

San Francisco

15 September 2011

De geur van "thuis"

14 September 2011

Bus
Ferry

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 26504

Voorgaande reizen:

25 September 2017 - 11 Oktober 2017

Puur Zuid-Afrika

17 September 2013 - 03 Oktober 2013

Avontuurlijk Bali

04 September 2011 - 20 September 2011

Het Wilde Westen

Landen bezocht: